چاپ سررسید 1403 ، قیمت سالنامه سال ۱۴۰۳

چاپ سررسید 1403 در این صفحه تمامی نمونه کارهای سررسید و سالنامه 1403  عمومی نگاران به همراه مشخصات و قیمت سفارش سررسید آمده است، تولید سررسید تبلیغاتی عمومی ، اختصاصی ، اروپایی، وزیری ،رقعی، هفته شمار، ماه شمار و دستیار در مجموعه نگاران بیش از 30 سال قدمت دارد و برآنیم که هر ساله طراحی های جدید و خلاقانه و همچنین بادوام ارائه دهیم تا هدیه ای تبلیغاتی ارزشمند و موثر برای شرکت ها باشد. در صورتی که به چاپ سررسید فوری نیاز دارید، هنگام ثبت سفارش  آنرا درخواست دهید. در صورتی که تمایل دارید که سررسید به صورت اختصاصی برای شما طراحی و چاپ شود میتوانید به صفحه سررسید اختصاصی رجوع کنید.

چاپ سررسید اروپایی

سررسید وزیری

سررسید ماه شمار

تقویم رومیزی 1403
ست مدیریتی 1403

دانلود کاتالوگ محصولات سررسید 1403 نگاران

برای دانلود کاتالوگ سررسید   1403 تولید شده در نگاران و اطلاع از قیمت ها و

توضیحات در مورد هر کدام به صورت یکجا میتوانید از اینجا دانلود بفرمایید:

مطالب مرتبط

سررسید 1403 - سالنامه 1403 - تقویم رومیزی 1403

سالنامه نگاران با تجربه 35 سال چاپ سررسید تبلیغاتی این امکان را دارد تا انواع سالنامه 1403 ، سررسید 1403، تقویم رومیزی 1403 ، سررسید ماه شمار را در مدل های متنوع به سازمان ها، نهادها، شرکت های خصوصی و دولتی ارائه نماید. سالنامه نگاران با تجربه این سالها در کنار استفاده از مواد اولیه در بالاترین کیفیت و برخورداری از تکنولوژی روز و ماشین آلات اتوماتیک توانسته محصولاتی با کیفیتی بالا، طراحی منحصر به فرد و قیمتی مناسب در اختیار صاحبان مشاغل قرار دهد تا با خرید تقویمی شیک بتوانند برند خود را به همکاران و مشتریان معرفی کنند.

افتخار این را داشته ایم تا با ارائه مدل های متنوع سالنامه های 1403 مثل سررسید ماه شمار با خدماتی گسترده، تحویل به موقع و محصولاتی با کیفیتی مطلوب رضایت مشتریان خود را جلب کرده و جمعی از معتبرترین برندهای ایرانی را در کنار خود داشته باشیم. هدف ما در مجموعه نگاران مشتری مداری و افزایش سطح رضایتمندی از طریق پایبندی به تعهدات و پشتیبانی مشتریان به طور مستمر می باشد. امیدوار هستیم تا با ارائه محصولاتی در خور برندهای ایرانی، شما نیز به جمع خانواده نگاران بپیوندید و در سالیان پیشرو ما را همراهی نمایید.

خرید سالنامه ارزان قیمت

سالنامه نگاران با توجه به تنوع بالا در محصولات و تولید سالنامه و چاپ سررسید 1403 مثل سررسید ماه شمار در تیراژ بالا، ابعاد و انواع مختلف از جمله سالنامه وزیری، سالنامه اروپایی، سالنامه رقعی، سالنامه پالتویی و تقویم رومیزی و در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار این امکان را به شما می دهد که با توجه به نیاز خود مناسب ترین سالنامه را با کیفیت بالا تهیه نمایید.

چاپ سررسید و سالنامه 1403

چاپ سررسید تبلیغاتی و سالنامه سال ۱۴۰۳ در واحد سالنامه چاپخانه نگاران همه ساله با کیفیت ترین سالنامه ها را در کشور عرضه نموده و بسیاری از شرکت ها جهت ارائه سالنامه  تبلیغاتی خود به چاپخانه نگاران اعتماد دارند. بسیاری از شرکت ها سالنامه  اختصاصی در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار ، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار سفارش می دهند که سررسید اختصاصی مستلزم طراحی نیز می باشد که بخش طراحی نگاران ، انجام این امر را با توجه به معیارهای مد نظر شرکت ها برایشان انجام میدهد.

لیست قیمت سالنامه و سفارش سررسید سال ۱۴۰۳

برای مشاهده لیست قیمت سفارش سررسید 1403 و قیمت های سالنامه 1403 در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار کافیست روی هر لینک زیر کلیک کنید و فایل پی دی اف قیمت ها را به صورت یکجا دریافت نمایید

دانلود لیست قیمت 

ابعاد سالنامه

سررسید‌ 1403 مثل سررسید دستیار با توجه به کاربردهای متفاوتی که دارند در ابعاد استانداردی ار قبیل سالنامه وزیری، سالنامه رقعی، سالنامه اروپایی، سالنامه پالتویی، سالنامه مدیران، سالنامه خشتی، تقویم رومیزی و … در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار تولید می‌شوند. اما مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توان هنگام خرید و سفارش سالنامه و یا سررسید دستیار به آن توجه کرد کیفیت کاغذ مصرفی و نوع جنس جلد و صحافی و چاپ تقویم می‌باشد. زیرا سالنامه‌ها مثل سررسید دستیار از لحاظ کیفی باید به نوعی باشند که در اثر باز و بسته شدن زیاد و جابجایی‌های فراوان در طول سال تغییری در فرم سالنامه ایجاد نشود. این نکته حتی در چاپ سررسید فوری و سررسید دستیار نیز صادق است.

چاپ سررسید فوری وزیری - چاپ سررسید اروپایی

رایج‌ترین نوع سررسیدی که از سال‌‌های قبل تولید شده است سررسید وزیری 1403 می‌باشد که ابعادی در حدود 24*17 سانتی‌متر دارد. با توجه به ابعاد بزرگتر،‌ سالنامه وزیری فضای مناسبی را در اختیار هر فرد برای یادداشت‌های روزانه می‌گذارد. عموماً سالنامه‌های وزیری در دو نوع جمعه جدا و پنج شنبه و جمعه با هم با صحافی ته دوخت تولید می‌شوند. به دلیل اینکه سالنامه وزیری بیشتر بعنوان دفتری برای گزارشات روزانه استفاده می‌شود نوع کاغذ صفحات داخل آن تحریر 70 گرم سفید می‌باشد. می توانید هنگام سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی خود در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار، قیمت آن را نیز از کارشناسان دریافت کنید.

سالنامه رقعی ۱۴۰۳

سررسید وزیری 1403 رایج‌ترین نوع سالنامه است  که از سال‌‌های قبل تولید میشده می‌باشد نوع رقعی 1403 در ابعاد حدود 21*15 تولید می‌شود. این سالنامه ابعاد کوچک تری نسبت به سایر سالنامه ها مثل سفارش سررسید دستیار دارد و این ابعاد کوچک  این امکان را به افراد مختلف می‌دهد که در کنار خرید سالنامه‌ ای که نسبت به سالنامه وزیری ارزان تر است  حمل و نقل راحتی نیز داشته باشد. در واقع سالنامه رقعی حد وسطی میان سالنامه اروپایی و وزیری ‌می‌باشد. که هم کاربرد یادداشت‌های روزانه را دارد و هم در جلسات بعنوان نت‌برداری از آن استفاده می‌شود. از این رو سالنامه رقعی به صورت یکروزه با تحریر 70 گرم سفید و کرم و همچنین صحافی ته‌دوخت تولید می‌شود.

حدود 24*17 سانتی‌متر دارد. با توجه به ابعاد بزرگتر،‌ سالنامه وزیری فضای مناسبی را در اختیار هر فرد برای یادداشت‌های روزانه می‌گذارد. عموماً سالنامه‌های وزیری در دو نوع جمعه جدا و پنج شنبه و جمعه با هم با صحافی ته دوخت تولید می‌شوند. به دلیل اینکه سالنامه وزیری در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار بیشتر بعنوان دفتری برای گزارشات روزانه استفاده می‌شود نوع کاغذ صفحات داخل آن تحریر 70 گرم سفید می‌باشد.

کیفیت چاپ سررسید

آنچه باعث ارائه سالنامه 1403 و چاپ سررسید 1403 در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار با کیفیت بالا در طی سالیان حضور نگاران در صنعت چاپ شده است. همکاری با معتبرترین برندهای ایرانی می باشد. نگاران نیز در جهت اصول مشتری مداری هدف خود را بر این اساس گذاشته که در کنار ارائه محصولی با ظاهری زیبا و قیمتی مناسب، کیفیتی در اندازه نوع مخاطبین خود ارائه دهد.
تیم طراحی نگاران هر سال با ارائه طرح های خاص، مدرن و به روز شده این امکان را به شما می دهد که محصولاتی با تنوع بالا برای انتخاب با توجه به نوع مخاطب شما در اختیار داشته باشید. نوع کاغذ مصرفی در سالنامه 1403، سررسید 1403 در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار تحریر 70 گرمی سفید یا کرم اندونزی می باشد. با توجه به کیفیت بالاتر کاغذ های تحریر اندونزی سالنامه از دوام بیشتری برخوردار است.

همچنین در تقویم های رومیزی از مقوای گلاسه 250 گرم کره ای استفاده می شود که نسبت به گرماژ مشابه سایر مقوا ها ضخیم تر می باشد. پوشش جلد سالنامه های نگاران از چرم ترمو، چرم مصنوعی، چرم جیر در بالاترین کیفیت می باشد و برای تقویم رومیزی 1403 نیز از پایه سخت با مقوای ربات و پایه چوبی از ام دی اف درجه یک استفاده می شود. می توانید هنگام سفاارش چاپ سررسید فوری کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. بدین ترتبب قیمت سررسید 1403 در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار نیز برای شما مشخص خواهد شد.

تکنولوژی سالنامه

نگاران با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته چاپ سررسید تبلیغاتی به صورت دو رنگ و چهار رنگ  خود رادر بالاترین کیفیت انجام میدهد. مهمترین رکن هر سالنامه یا تقویم نوع صحافی آن می باشد. که به زیبا بودن و دوام آن در طی استفاده در مدت یک سال کمک فراوانی می کند. سالنامه نگاران با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک جلد سازی، ترتیب، دوخت و صحافی محصولی بدون کوچکترین ایراد به شما عرضه می دارد.

قیمت خرید سالنامه

سالنامه نگاران با توجه به تنوع بالا در محصولات و تولید سالنامه و چاپ سررسید 1403 در تیراژ بالا، ابعاد و انواع مختلف از جمله سالنامه وزیری، سالنامه اروپایی، سالنامه رقعی، سالنامه پالتویی و تقویم رومیزی در مدل های یکروزه ، دوروزه، دستیار، ماه شمار و هفته شمار این امکان را به شما می دهد که با توجه به نیاز خود مناسب ترین سالنامه را با کیفیت بالا تهیه نمایید. قیمت چاپ سررسید در اندازه های مختلف، به صورت پی دی اف در زیر آمده است و میتوانید دانلود نمایید

دانلود لیست قیمت سررسید

چاپ سررسید فوری پالتویی و جیبی 1403

در سال‌های اخیر چاپ سررسید تبلیغاتی اروپایی 1403 مثل سررسید دستیار با توجه به ظاهری زیبا‌، مدرن و خوش دست طرفدار‌های فراوانی پیدا کرده‌اند. همین امر باعث شده است که خرید سررسید با استقبال بیشتری روبرو شود. سالنامه اروپایی در ابعادی حدود 22*13 تولید‌ می‌شوند و از لحاظ نوع صحافی و کاغذ مصرفی تفاوتی میان سالنامه اروپایی و رقعی وجود ندارد. فقط در نوع برش صفحات داخلی آن‌ها تفاوت وجود دارد. جلد سالنامه‌های اروپایی عموماً دارای کش و فضایی برای قرار دادن خودکار می‌باشد. همچنین نوع کاغذ آن 70 گرم کرم رنگ می‌باشد.
سالنامه‌های اروپایی در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار با صحافی ته‌دوخت و فنری تولید می‌شوند. سالنامه‌های اروپایی به دلیل حمل و نقل آسان و ظاهری زیبا بیشتر در ملاقات‌ها، همایش‌ها و جلسات برای نت‌برداری‌ کاربرد دارند.

تقویم رومیزی سال ۱۴۰۳

تقویم‌ رومیزی 1403 در ابعاد مختلفی با پایه‌ مقوایی، جلد‌سخت و چوبی با صحافی فنری تولید می‌شوند. تقویم رومیزی نمایشی از ماه‌های سال در هر صفحه می‌باشد، که با قرار دادن آن بر روی میز کارتان همواره به تعطیلات و رویداد‌های هر ماه دسترسی دارید و در برنامه‌ریزی‌های شما می‌تواند کمک زیادی بکند. برای ایجاد جذابیت بصری بیشتر بدلیل اینکه تقویم رومیزی همیشه در معرض دید می‌باشد از تصاویری نظیر مناظر طبیعی، آثار باستانی، مکان‌های دیدنی ایران، جهان و … استفاده می‌شود.

آیا چاپ سررسید ها ابزارهای بازاریابی موثری هستند؟

مقرون به صرفه بودن خرید سالنامه

مقرون به صرفه بودن قیمت چاپ سررسید مثل سررسید دستیار، اولین مزیت آنها در تبلیغات است. در مقایسه با سایر روش های بازاریابی مانند تبلیغات روزنامه یا تلویزیون، تقویم های تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند. هزینه چاپ سررسید بسیار کم است و بنابراین این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تعداد زیادی سالنامه برای هدیه دادن به مشتریان خود را سفارش دهید.

در روش هایی مانند تبلیغات تلویزیون یا رادیو، این احتمال وجود دارد پیام هایی که از طریق آنها ارسال می شود به مخاطب مورد نظر نرسد. از سویی دیگر، کنترل کاملی بر ارائه سررسیدی که به عنوان هدیه ارسال می کنید دارید. به عبارتی مخاطبان هدف خود را شناخته و سررسید 1403 در مدل های یکروزه ، دوروزه، سررسید دستیار، سررسید ماه شمار و سررسید هفته شمار را مستقیما برای آنها می فرستید.

افزایش دامنه معرفی برند با سالنامه 1403

می توانید با چاپ سالنامه 1403، برای افزایش دامنه معرفی برند اقدام کنید. یک سررسید تبلیغاتی به شما امکان می دهد برند خود را به گونه ای به مشتریان خود نشان دهید که منحصر به فرد بودن و نقاط قوت آن را نشان دهد. شما می توانید ویژگی های محصولات و خدمات خود را با استفاده از تصاویر باکیفیت بدون استفاده از کلمات زیاد تبلیغ کنید. با سفارش و خرید سالنامه می توانید مشتریان وفاداری را برای خود فراهم کنید.

کاربردی بودن چاپ سررسید

نکته مهم دیگر کاربردی بودن چاپ سررسید است. در حالت کلی، مشتریان هدایایی را دوست دارند که در زندگی روزمره آنها کاربرد عملی داشته باشد. تهیه سالنامه با کیفیت بالا، می تواند ماندگاری بالایی داشته و کسب و کار شما را برای دوازده ماه از سال تبلیغ کند.

هدیه دادن سررسید 1403

یکی از مزیت های بزرگ هنگام خرید سالنامه و هدیه دادن آنها به مشتریان و همکاران این است که قابل لمس هستند و همواره در دسترس قرار می گیرند که برای همه قابل مشاهده باشند. این به آنها برتری بیشتری نسبت به ایده‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات آنلاین می‌دهد که فیزیکی نیستند.

 مزیت دیگری که در مقایسه با تبلیغات دیجیتال این است که مخاطبان می توانند سالنامه را مشاهده کنند. زیرا برای رویت سالنامه نیازی به تجهیزات خاصی همچون لپ تاپ یا موبایل ندارند. ممکن است چاپ سررسید نیازی به فناوری پیشرفته نداشته باشد، اما همچنان برای تبلیغ محصولات و خدمات شما به اندازه کافی موثر است. به دلیل اهمیت این ابزار تبلیغاتی است که قیمت سررسید در چاپخانه های مختلف، متفاوت است.

سوالات متداول

در این صفحه تمامی قیمت های سررسید های سال 1403 تولید شده توسط نگاران به همراه عکس های باکیفیت سررسید ها و همچنین مشخصات کامل آمده است

سالنامه 1403 را می توانید در قطع های وزیری، اروپایی دریافت کنید. امسال سررسید های رقعی نیز اضافه شده است. برای اطلاع بیشتر از ابعاد به صفحه چاپ سررسید مراجعه کنید.

از آنجایی که سررسید قابل حمل است، انتخاب بهتری خواهد بود. از طرفی انواع تقویم رومیزی جهت هدیه تبلیغاتی به شرکت ها می تواند گزینه مناسبی باشد. نکته ای که در اینجا مطرح است هنگام انتخاب هر یک، باید قیمت سررسید 1403 را در نظر بگیرید.

ابتدا وارد صفحه چاپ سررسید شده و طرح های مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با کلیک روی هر یک از آنها، وارد صفحه همان مدل شده و در آنجا مشخصات و قیمت را به همراه عکس های بیشتری از محصول خواهید داشت. در صورتی که نمونه ای مورد نظر شما بود، بر روی دکمه تماس را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان زمان تحویل را نیز خواهند گفت. توجه کنید در صورتی که نیاز به چاپ سررسید فوری دارید، هنگام سفارش آنرا با کارشناسان مطرح کنید.

یکی از هدایای مرسوم و پرطرفدار در پایان سال، انواع سررسید است که می توان به دوستان، خانواده و شرکت ها ارائه نمود. چاپ سررسید تبلیغاتی در نگاران متناسب با سفارش مشتری خواهد بود

لیست ده تایی بهترین شرکت های چاپ سررسید | سررسید 1403

در اینجا لیستی از بهترین شرکت های چاپ سررسید آورده شده است. اگر تصمیم دارید برای کسب و کار خود، سفارش سررسید 1403 بدهید، بهتر است ابتدا کیفیت چاپ و خدمات این گونه شرکت ها را بررسی کرده و قیمت چاپ آنها را مقایسه کنید. بدین ترتیب می توانید متناسب با بودجه و اولویت های خود، سررسیدهای خود را خریداری کنید. برای سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی یا چاپ سررسید فوری با کارشناسان تماس بگیرید. قیمت سررسید 1403 در نگاران در طرح های مختلف ، کاملا مناسب است.

شرکت چاپ سررسید نگاران

مجتمع چاپ و تبلیغات نگاران، یکی از بهترین شرکت های چاپ سررسید فوری است که دارای سابقه 35 ساله در این حوزه بوده و در تولید تقویم و سالنامه برای موسسات دولتی و خصوصی اقدامات گسترده ای به عمل آورده است. این مجموعه در راستای پاسخ به تقاضای بازار، امکانات و ماشین آلات پیشرفته ای را در اختیار گرفته و توانسته است خدمات کاملی را در حوزه چاپ و تبلیغات به شخصیت های حقیقی و حقوقی ارائه دهد. شما این امکان را دارید تا متناسب با انتظارات خود، سررسید 1403 خود را سفارشی سازی کرده و به تعداد مورد نیاز چاپ کنید. برای سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی کافی است با نگاران تماس بگیرید.

  • آدرس: تهران، فردوسی، خیابان شهید موسوی (فرصت)، پلاک 54، طبقه 4، واحد 8​
  • تلفن: 02188314483
  • وب سایت: www.negaranco.com
  • اینستاگرام: negaranco

مجموع چاپ برگ

شرکت برگ، یکی از شرکت های فعال در حوزه چاپ و تبلیغات است که فعالیت خود را در این حوزه از سال 1383 شروع کرده و خدمات خود را در سطح کیفی بالایی به مشتریان ارائه نموده است. این مجموعه به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت داشته و از مدرن ترین تجهیزات و فرآینده بهره برده است تا خدمات تبلیغاتی خود را به صورت یکپارچه ارائه کند. سابقه فعالیت مفید در حوزه چاپ و بهره مندی از پرسنلی متخصص و متعهد باعث شده است که تولید و چاپ سررسید 1403 در این مجموعه همواره از بالاتری کیفیت برخوردار بوده است. در صورت درخواست چاپ سررسید فوری با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

چاپ سررسید آزاده

شرکت آزاده، یکی از بهترین شرکت های چاپ سررسید فوری است که در صنعت چاپ به موفقیت های زیادی دست یافته و توانسته است گواهینامه بین المللی استاندارد را دریافت کند. این مجموعه که دارای سابقه فعالیت30 ساله در این بخش است از فناوری های نوین دنیا بهره برده و مطابق با فرهنگ و سلایق مختلف، انواع تقویم را تولید و عرضه کرده است. این گروه حرفه ای، در کنار چاپ و طراحی سالنامه و تقویم کارهای چاپی دیگر مانند هدایای تبلیغاتی و ست های مدیریتی را نیز تولید می کند. ضمن آنکه قیمت سررسید 1403 در این مجموعه مناسب است.

  • آدرس: تهران، چهارراه فرمانیه، مجتمع تجاری اداری، پارک سنتر، طبقه 16 واحد 1601
  • تلفن: 02126876185
  • وب سایت: www.azadehco.com
  • اینستاگرام: azadehco

سررسید پارت

پارت چاپ، به عنوان گروه تولیدی و صنعتی از سال 1391 فعالیت داشته و خدمات بسته بندی و چاپ را ارائه کرده است. این مجموعه که از دستگاه های چاپ  و بسته بندی پیشرفته ای را در اختیار دارد، توانسته است محصولات باکیفیتی مانند سررسید 1403 را طراحی و تولید کند. اگر تصمیم دارید سررسید امسال را در تعداد مورد نظر و با طراحی خاص، سفارشی کنید، می توانید با کارشناسان مجموعه پارت در ارتباط باشید. می توانید برای سفارش چاپ سررسید فوری نیز اقدام کنید. 

  • آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه شرقی، خیابان سهند-پلاک ۱۰، واحد سوم شمالی
  • تلفن: 02188500898
  • وب سایت: www.partchap.com
  • اینستاگرام: partads

شرکت چاپ سررسید فوری گاموت

صنایع چاپ و بسته بندی گاموت، یکی از بهترین شرکت های چاپ سررسید فوری است که با پشتوانه سال ها تجربه در صنعت چاپ توانسته است محصولاتی با کیفیت را مطابق با دانش روز ارائه کند. این مجموعه در کنار چاپ سررسید تبلیغاتی،  انواع سالنامه، ست مدیریتی، ساک دستی و نایلون را نیز مطابق با سفارش مشتری به چاپ برساند. همچنین می توان برای چاپ سررسید فوری نیز اقدام نمود.

  • آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه جنتی، پلاک ۴۴، واحد ۱۷
  • تلفن: 02188814456
  • وب سایت: www.gamutprint.com
  • اینستاگرام: gamut.print

چاپ آریس

مجموعه آریس با سال ها تجربه و تخصص در زمینه چاپ، آمادگی آن را دارد تا سفارش تولید سررسید 1403 را متناسب با تعداد و نوع طراحی مشتریان ارائه کند. این مجموعه از تجهیزات پیشرفته ای بهره مند است تا محصولاتی با بالاترین کیفیت را ارائه نماید. طراحی و تولید محصولات مشتری به صورت سفارشی انجام می شود. تیم طراحان گرافیک و کارشناسان فنی این مجموعه در راستای اولویت ها و رضایتمندی مشتری، اقدام به تولید انواع محصولات تبلیغاتی از جمله سالنامه، تقویم رومیزی و … با طراحی های خلاقانه نموده است. برای دریافت قیمت چاپ و تولید این محصولات، با بخش کارشناسی آریس تماس بگیرید.

  • آدرس: قم، بلوار امام رضا(ع)، روبروی مجتمع فردوس، ساختمان کوثر، طبقه 6
  • تلفن: 02532910100
  • وب سایت: www.arischap.com
  • اینستاگرام: arischap

شرکت تولید سررسید آپادانا

چاپ سررسید

مجموعه آپادانا، یکی از بهترین شرکت های چاپ سررسید است که در زمینه تولید سررسید، سالنامه و هدایای تبلیغاتی سابقه ای ارزشمند داشته و همواره محصولاتی با کیفیت را به بازار عرضه کرده است. شما می توانید سفارش تقویم خود را همراه با جلد چرم سفارشی کنید و از کاغذهای مرغوب با گراماژ بالا استفاده نمایید. ضمن آنکه امکان طراحی و چاپ هدایای تبلیغاتی نیز در این مجموعه وجود دارد. اگر به دنبال مجموعه ای معتبر هستید تا سفارش چاپ و تولید سررسید را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه کند، با کارشناسان چاپ آپادانا تماس بگیرید.

  • آدرس: تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر

  • تلفن: 02133000672
  • وب سایت: www.apadanacalendar.com
  • اینستاگرام: apadana_calendar

شرکت نقش آبرنگ

سررسید 1403

مجموعه نقش آبرنگ، در زمینه چاپ و نشر دارای سابقه ای طولانی بوده و با تکیه بر تخصص و تجربه خود، انواع محصولات تبلیغاتی را طراحی و تولید می کند. این مجموعه که از تیم متخصص و حرفه ای بهره می برد، در تولیدات خود استانداردهای لازم را به کار گرفته و مطابق با درخواست مشتری، سررسیدهایی با جلدهای جذاب و صفحات مقاوم را تولید می کند. برای سفارش سررسید 1403 با این مجموعه در ارتباط باشید.

  •  آدرس: اصفهان، خیابان اشراق شمالی، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه، طبقه 4 ، واحد 401

  • تلفن: 03131323008
  • وب سایت: www.naghshabrang.com
  • اینستاگرام:  naghsh_abrang_adv

شرکت تبلیغات ایران کهن

چاپ سررسید

مجموعه ایران کهن، یکی از بهترین شرکت های چاپ سررسید است که فعالیت خود را با ماشین آلات و دستگاه های مجهز چاپ دیجیتال و افست شروع کرد و محصولات چاپی به ویژه سررسید را به بازار عرضه کرد. این مجموعه با اندوخته سال ها تجربه و تخصص در این حوزه، اقدام به چاپ و طراحی انواع محصولات تبلیغاتی نموده و در کنار سررسید، برای چاپ کارت ویزیت، پاکت های نامه و کاتالوگ نیز اقدام کرده است. این مجموعه همواره از تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت بهره برده است تا بتواند در نهایت خدمات چاپ و نشر مرغوبی را به مشتریان خود ارائه کند.

  • آدرس: تهران، خیابان مطهری، نرسیده به چهار راه سهروردی کوچه سنندج، پلاک 6، مجتمع چاپ کهن

  • تلفن: 02188344387
  • وب سایت: www.irankohan.ir
  • اینستاگرام: irankohan.ir

شرکت چاپ سررسید قاصدک

سررسید 1403

مجموعه ایران هنر، فعالیت خود را با اندوخته ای از تجربه و تخصص مدیران خود و پرسنل فنی شروع کرده و در حوزه نشر و چاپ محصولات مختلف از جمله چاپ سررسید و تقویم، تمرکز خود را بر ارائه بهترین کیفیت گذاشته است. این گروه حرفه ای، با برخورداری از بخش طراحی و لیتوگرافی، تنوع محصولات خود را گسترش داده و به یکی از معتبرترین مجموعه های چاپ محصولات تبلیغاتی تبدیل شده است.

  • آدرس: تهران، خیابان جمهوری، قبل از ظهیر اسلام، کوچه مراغه ای بن بست اول پلاک۲ واحد۱۱

  • تلفن: 02188418910
  • وب سایت: www.ghasedakprint.com
  • اینستاگرام: ghasedakprint
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

سررسید اروپایی کارن ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم وارداتی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

 

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی لب خم

رنگ جلد: مشکی و طوسی ورنی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۵/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۵/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی کارن ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم وارداتی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

 

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی لب خم

رنگ جلد: قهوه ای ورنی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۵/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۵/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی کژال ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم وارداتی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

 

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی لب خم

رنگ جلد: مشکی ورنی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۵/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۵/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی دایان دوتکه ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

 

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی

رنگ جلد: کرم قهوه ای ، کرم یشمی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۸/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۸/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی ماهور ۱۴۰۳

قطع: اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم ترمو

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: ندارد

رنگ جلد: طوسی ، فیروزه ای

حک لوگو: لیزر روی جلد و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۹/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۹/۰۰۰ تومان

سالنامه اروپایی سارنگ ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: ندارد

رنگ جلد: نوک مدادی جاخودکار دار

حک لوگو: لیزر روی جلد و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۰/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۰/۰۰۰ تومان

سالنامه اروپایی رُز ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم وارداتی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

 

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی لب خم

رنگ جلد: قرمز و بنفش ورنی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۵/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۵/۰۰۰ تومان

سالنامه اروپایی زُروان ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: مشکی و سورمه ای دور دوخت

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۳/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی ماهور ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم ترمو

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

 

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: ندارد

رنگ جلد: قهوه ای ، عسلی

حک لوگو: لیزر روی جلد و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۹/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۹/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی دنیز ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: طوسی و سورمه ای ورنی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۵/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۵/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی سوین ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: قرمز ، نوک مدادی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۳/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی دیبا ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: سورمه ای ، نوک مدادی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۳/۰۰۰ تومان 

سالنامه اروپایی رامان ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: قهوه ای و عسلی دور دوخت

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۳/۰۰۰ تومان

سالنامه اروپایی دایان ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: یشمی، قهوه ای ، کرم

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۳/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی آرتا ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  گالینگور

بــرش:  لب تیز

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: ندارد

رنگ جلد: سورمه ای، نوک مدادی

حک لوگو: لیزر روی جلد و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۱۵/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۲۵/۰۰۰ تومان

سالنامه اروپایی آرا ۱۴۰۳

قطع: اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: مشکی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی 

قیمت با تحریر سفید

۱۲۹/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۳۹/۰۰۰ تومان

سالنامه اروپایی مارال ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: مشکی، طوسی، زرشکی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۲۹/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۳۹/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی سیوان ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: سدری ، آبی طوسی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۳/۰۰۰ تومان

سررسید اروپایی ژاوا ۱۴۰۳

قطع:  اروپایی (۱۴ × ۲۲)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: آبی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۲۵/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۳۵/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری کارن ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم وارداتی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی لب خم

رنگ جلد:  مشکی و طوسی ورنی

حک لوگو:  لیزر روی پلاک

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۵۸/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۶۸/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری کارن ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم وارداتی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی لب خم

رنگ جلد:  قهوه ای ورنی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۵۸/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۶۸/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری کژال ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم وارداتی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی لب خم

رنگ جلد:  مشکی ورنی

حک لوگو:  لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۵۸/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۶۸/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری دایان دو تکه ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی

رنگ جلد: کرم قهوه ای ، کرم یشمی

حک لوگو:  لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۸/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۸/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری ماهور ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم ترمو

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: ندارد

رنگ جلد: طوسی ، فیروزه ای

حک لوگو: لیزر روی جلد و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۵۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۶۳/۰۰۰ تومان

سررسید وزیری سارنگ ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: ندارد

رنگ جلد: نوک مدادی جاخودکار دار

حک لوگو: لیزر روی جلد و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۵۵/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۶۵/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری رز ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم وارداتی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی لب خم

رنگ جلد: قرمز و بنفش ورنی

 حک لوگو:  لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۵۸/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۶۸/۰۰۰ تومان

سررسید وزیری زُروان ۱۴۰۳

قطع: وزیری (۱۷ × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: مشکی، سورمه ای دوردوخت

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۳/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری ماهور ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم ترمو

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

 

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: ندارد

رنگ جلد: قهوه ای  ، عسلی

حک لوگو: لیزر روی جلد و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۵۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۶۳/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری دنیز ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: طوسی و سورمه ای ورنی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۷/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۷/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری سوین ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: نوک مدادی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۳/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری دیبا ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: سورمه ای ، نوک مدادی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۳/۰۰۰ تومان

سررسید وزیری رامان ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: قهوه ای و عسلی دوردوخت

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۳/۰۰۰ تومان

سررسید وزیری دایان ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: یشمی، قهوه ای ، کرم

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۳/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری آرتا ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد: گالینگور

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: ندارد

رنگ جلد: سورمه ای، نوک مدادی

حک لوگو:  لیزر روی جلد و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۲۰/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۳۰/۰۰۰ تومان

سررسید وزیری آرا ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: مشکی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۲/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۲/۰۰۰ تومان

سررسید وزیری مارال ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: مشکی، طوسی، زرشکی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۲/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۲/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری سیوان ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: سدری ، آبی طوسی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۴۳/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۵۳/۰۰۰ تومان

سالنامه وزیری ژاوا ۱۴۰۳

قطع:  وزیری (۱۷  × ۲۴)

نوع سررسید روزشمار

جنس جلد:  چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی: ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان : دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: آبی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

قیمت با تحریر سفید

۱۳۸/۰۰۰ تومان

قیمت با تحریر کرم

۱۴۸/۰۰۰ تومان

سررسید ماه شمار سوین ۱۴۰۳

قطع: رقعی (15 × 22)

نوع سررسید: ماه شمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: نوک مدادی

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی 

قیمت با تحریر کرم

۱۱۰/۰۰۰ تومان

سالنامه ماه شمار دایان ۱۴۰۳

قطع: رقعی (15 × 22)

نوع سررسید: ماه شمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: یشمی، قهوه ای، کرم

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی 

قیمت با تحریر کرم

۱۱۰/۰۰۰ تومان

سررسید ماه شمار زروان ۱۴۰۳

قطع: رقعی (15 × 22)

نوع سررسید: ماه شمار

جنس جلد: چرم مصنوعی

بــرش:  لب گـرد

صحافی:  ته دوخت به همراه چسب گرم

پلاک روبان: دارد

نوع پلاک: مشکی فریم دار

رنگ جلد: سورمه ای

حک لوگو: لیزر روی پلاک و پلاک روبان

کاغذ: تحریر ۷۰ گرم اندونزی 

قیمت با تحریر کرم

۱۱۰/۰۰۰ تومان

تقویم رومیزی راش ۱۴۰۳

ابعاد پایه : ۲۱ × ۱۲/۵

ابعاد صفحات: ۱۱ × ۲۰/۵

جنس پایه: طلق پلاستیک

تعداد صفحات : ۱۴ برگ

ابعاد یادداشت : ۱ بسته ۷۰ برگی ۷ × ۷

نوع چاپ : ۴ رنگ

رنگ پایه : مشکی

تصاویر تقویم: مکان های تاریخی دنیا

تبلیغات: لیزر روی پلاک و پایه

جنس کاغذ: گلاسه ۲۵۰ گرمی

قیمت با پلاک

۹۵/۰۰۰ تومان

تقویم رومیزی یادداشت دار سپیدار ۱۴۰۳

ابعاد پایه : ۲۸ × ۹/۵

ابعاد صفحات: ۲۱ × ۹

جنس پایه: گالینگور جلد سخت

تعداد صفحات : ۱۴ برگ

ابعاد یادداشت : ۲ بسته ۵۰ برگی ۲۱×۸

و ۶/۵×۸

نوع چاپ : ۴ رنگ

رنگ پایه : طوسی

تصاویر تقویم: مناظر طبیعی

تبلیغات: لیزر روی پایه و طلاکوب

جنس کاغذ: گلاسه ۲۵۰ گرمی

قیمت بدون پلاک

۸۱/۰۰۰ تومان

قیمت با پلاک

۸۶/۰۰۰ تومان

تقویم رومیزی بلوط ۱۴۰۳

ابعاد پایه : ۲۲ × ۱۴

ابعاد صفحات: ۲۲ × ۱۰/۵

جنس پایه: گالینگور جلد سخت

تعداد صفحات : ۱۴ برگ

ابعاد یادداشت : ۲ بسته ۲۰۰ برگی ۱۰×۱۰

نوع چاپ : ۴ رنگ

رنگ پایه : طوسی

تصاویر تقویم: مناظر طبیعی

تبلیغات: لیزر روی پلاک و پایه

جنس کاغذ: گلاسه ۲۵۰ گرمی

قیمت بدون پلاک

۹۲/۰۰۰ تومان

قیمت با پلاک

۹۷/۰۰۰ تومان

تقویم رومیزی افرا ۱۴۰۳

ابعاد پایه : ۲۱/۵ × ۱۴

ابعاد صفحات: ۱۶ × ۱۳/۵

جنس پایه: سلفونی جلد سخت

تعداد صفحات : ۱۵ برگ

جنس کاغذ: گلاسه ۲۵۰ گرمی

نوع چاپ : ۵ رنگ

رنگ پایه : طوسی

تصاویر تقویم: مکان های دیدنی دنیا

تبلیغات: لیزر روی پلاک ، طلاکوب

قیمت بدون پلاک

۳۸/۵۰۰ تومان

قیمت با پلاک

۴۳/۵۰۰ تومان

تقویم رومیزی سرو ۱۴۰۳

ابعاد پایه : ۲۸ × ۱۱/۵

ابعاد صفحات: ۱۱ × ۲۳

جنس پایه: سلفونی جلد سخت

تعداد صفحات : ۱۴ برگ

جنس کاغذ: گلاسه ۲۵۰ گرمی

نوع چاپ : ۴ رنگ

رنگ پایه : طوسی

تصاویر تقویم: شهرهای دنیا

تبلیغات: لیزر روی پلاک ، طلاکوب

قیمت بدون پلاک

 ۴۴/۰۰۰ تومان

قیمت با پلاک

۴۹/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی 3 تکه سارنگ زرد ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، خودکار، جاسوئیچی

نوع جنس: چرم مصنوعی

رنگ بندی: نوک مدادی زرد

سالنامه: اروپایی ( ۱۴ ×۲۲ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جعبه: مقوای ۳۵۰ ایندربرد

ابعاد جعبه: ۲۸ ×۲۸

قیمت : ۳۸۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی 3 تکه سارنگ قرمز ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، خودکار، جاسوئیچی

نوع جنس: چرم مصنوعی

رنگ بندی: نوک مدادی قرمز

سالنامه: اروپایی ( ۱۴ ×۲۲ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جعبه: مقوای ۳۵۰ ایندربرد

ابعاد جعبه: ۲۸ ×۲۸

قیمت : ۳۸۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی 3 تکه سارنگ آبی ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، خودکار، جاسوئیچی

نوع جنس: چرم مصنوعی

رنگ بندی: نوک مدادی، آبی

سالنامه: اروپایی ( ۱۴ ×۲۲ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جعبه: مقوای ۳۵۰ ایندربرد

ابعاد جعبه: ۲۸ ×۲۸

قیمت : ۳۸۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۴ تکه کارن ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، جا کارتی، خودکار،

جاسوئیچی

نوع جنس: چرم وارداتی

رنگ بندی: مشکی ورنی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۳۰

قیمت : ۴۹۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۴ تکه کارن ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، جا کارتی، خودکار،

جاسوئیچی

نوع جنس: چرم وارداتی

رنگ بندی: قهوه ای ورنی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۳۰

قیمت : ۵۱۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۴ تکه کژال ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، جا کارتی، خودکار،

جاسوئیچی

نوع جنس: چرم وارداتی

رنگ بندی: مشکی ورنی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۳۰

قیمت : ۵۴۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۵ تکه ماهور مدل یک ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، کیف پول،

جا کارتی، روانویس، جاسوئیچی

نوع جنس: چرم ترمو

رنگ بندی: عسلی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۴۲

قیمت : ۸۵۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۵ تکه کژال ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، کیف پول،

جا کارتی، خودکار، جاسوئیچی

نوع جنس: چرم وارداتی

رنگ بندی: مشکی ورنی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۴۲

قیمت : ۸۷۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۴ تکه ماهور ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، جا کارتی، روانویس،

جاسوئیچی

نوع جنس: چرم ترمو

رنگ بندی: عسلی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۳۰

قیمت : ۵۱۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۵ تکه کارن ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، کیف پول،

جا کارتی، خودکار، جاسوئیچی

نوع جنس: چرم وارداتی

رنگ بندی: قهوه ای ورنی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۴۲

قیمت : ۸۵۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۵ تکه کارن ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، کیف پول،

جا کارتی، خودکار، جاسوئیچی

نوع جنس: چرم وارداتی

رنگ بندی: مشکی ورنی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۴۲

قیمت : ۶۷۵/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۵ تکه رُز ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، کیف پول،

جا کارتی، خودکار، جاسوئیچی

نوع جنس: چرم وارداتی

رنگ بندی: قرمز ورنی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۴۲

قیمت : ۸۵۰/۰۰۰ تومان

ست مدیریتی ۵ تکه ماهور مدل دو ۱۴۰۳

اقلام ست: سالنامه، کیف پول،

جا کارتی، روانویس، جاسوئیچی

نوع جنس: چرم ترمو

رنگ بندی: عسلی

سالنامه: وزیری ( ۱۷ ×۲۴ )

نوع سالنامه: روزشمار

کاغذ سالنامه: تحریر ۷۰ گرم اندونزی

نوع جبعه: هارد باکس

ابعاد جعبه: ۳۰ ×۴۲

قیمت : ۶۷۵/۰۰۰ تومان