طراحی سررسیدهای سفارشی

به تقویمی نیاز دارید که به طور خاص برای کسب و کار شما طراحی شده باشد؟ با مهارت های متخصصان نگاران، می توانید یک تقویم زیبا و کاربردی را سفارش داده و تهیه کنید. چه به دنبال طراحی کاملا سفارشی باشید و یا آنکه از قبل فایل‌های آماده چاپی دارید، می توانید روی تخصص و تجربه گروه طراحی و چاپ نگاران حساب کرده و برای طراحی سررسیدهای سفارشی خود اقدام نمایید و اطمینان داشته باشید که تقویم هایی زیبا و منحصر به فرد خواهید داشت.

به طور کلی، تقویم‌های تبلیغاتی از جمله مفیدترین و ارزشمندترین اقلام هدیه‌ای هستند که می‌توانید انتخاب کنید. قابلیت های چاپ تقویم، به شما امکان نمایش لوگو، پیام تبلیغاتی و اطلاعات شرکت را می دهد. گیرندگان هر بار که تاریخ را بررسی می کنند یا قرار ملاقات می گذارند، آن ها را می بینند.

طراحی سررسیدهای سفارشی

سررسید سفارشی

تقویم‌های شخصی‌شده که نام هر گیرنده را در تصویر نشان می‌دهند، ایده هایی جالب در طراحی سررسیدهای سفارشی هستند. در این حالت می توانید به سادگی، نمونه کارهای خود را با نام های مشخص آن ها، چاپ کنید و جذابیت های داستانی را برای آن ها ایجاد نمایید.

ایده دیگری که رستوران‌ها یا فروشگاه‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند، گنجاندن یک کوپن کلیپ برای یک کالای رایگان یا تخفیف در هر ماه است. این نه تنها به گیرنده انگیزه می‌دهد که در تمام طول سال تقویم را حفظ کند، بلکه باعث می شود تا هر ماه به کسب‌وکار شما فکر ‌کند و انگیزه بازدیدهای بیشتری از کسب‌وکار شما در هر ماه باشد.

برای استفاده در دفتر و خانه می توانید با طراحی سررسیدهای سفارشی و خلاقیت های ایجاد شده در آن، محبوب این تقویم ها را دو چندان کنید. شما می توانید به‌عنوان آیتم‌های قدردانی از خریداران، هدایای نمایشگاه تجاری، هدایای مشتری یا جوایز کارمندان از آن ها استفاده نمایید.

طراحی سررسیدهای سفارشی

قیمت طراحی سررسید سفارشی

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که همواره قیمت چاپ سررسید در مقایسه با دیگر ابزارهای بازاریابی ، بسیار مقرون به صرفه است و مزایای آن برای شما ماندگار خواهد بود. مصرف کنندگان، عمدتا تقویم های تبلیغاتی را برای حدود 12 ماه نگه می دارند.

می توان هنگام طراحی سررسیدهای سفارشی ، با استفاده از صحافی شانه‌ای پلاستیکی آنها را صحافی کرد که به راحتی می‌توان ماه‌ها را بدون فرسوده شدن صحافی قبل از پایان سال، آن ها را نگاه داری نمود. یک کالای تبلیغاتی مانند تقویم فقط تا زمانی که ماندگار باشد، خوب است.

 برای تولید محصولی بادوام می توانید به نگاران اعتماد کنید. نگاران آماده است تا با سررسید تبلیغاتی سفارشی، بهترین کیفیت را در چاپ و طراحی به شما ارائه نماید.

بنابراین می توانید به سادگی با طراحی سررسیدهای سفارشی ، شروع به ایجاد تقویم های سفارشی خود کنید. تقویم های دیواری و رومیزی، با طرح های مبتکرانه، لبخند را بر روی چهره مشتریان می نشاند و طرح های شما را به شیوه ای واقعا کاربردی به نمایش می گذارد.

تقویم های عکس راهی عالی برای ایجاد یک هدیه به یاد ماندنی است که گیرنده می تواند در طول سال از آن استفاده کند. خلاقیت خود را ایجاد کرده طرح های سررسید منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. شما به راحتی می توانید هر یک از صفحات تقویم خود را ویرایش کنید تا آن را خاص کنید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

روتوش عکس چیست؟
مقالات
مهدی قاسمی

روتوش عکس چیست؟

روتوش عکس فرآیندی است که در آن با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر، تغییراتی بر روی عکس ها اعمال

ادامه مطلب »

 

 

پیمایش به بالا