سررسید اروپایی 1402 | سالنامه اروپایی ۱۴۰۲

سررسید اروپایی 1402 پر مخاطب ترین سالنامه در سال های اخیر می باشد. سالنامه اروپایی 1402 با ظاهری فانتزی، خاص و خوش دست توانسته سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد. سازمان ها، ارگان ها، شرکت های خصوصی و دولتی هر سال سررسید را برای کارمندان، مشتریان و همکاران خود تهیه می کنند. در کنار کاربرد سالنامه اروپایی می توان به جنبه تبلیغاتی آن در طی یکسال نیز توجه ویژه ای داشت. تا به این واسطه تجارت و کسب و کار خود به طور مدام در دید مخاطب قرار دهید.
سالنامه اروپایی با ظاهری چشم نواز در کنار کیفیت مطلوب می تواند نقش پررنگی در پروسه تبلیغاتی شما داشته باشد.
با توجه به نوع کاربرد این نوع سررسید و قابل حمل بودن آن بیشتر در جلسات و قرار ملاقات ها برای نوت برداری استفاده می شود. بدین منظور عموما سالنامه های اروپایی دارای محلی برای قرار دادن خودکار نیز می باشند.

نمونه کارهای سررسید اروپایی نگاران

برای مشاهده نمونه کارهای سررسید اروپایی نگاران روی عکس ها کلیک کنید تا عکس های سالنامه اروپایی را در زوایای مختلف مشاهده نمایید.

سررسید اروپایی سوین سال
سالنامه اروپایی سوین
سررسید اروپایی زروان 1401
سررسید اروپایی زُروان
سررسید اروپایی دیبا
سالنامه اروپایی دیبا
سالنامه اروپایی سارنگ سال
سالنامه اروپایی سارنگ
چاپ سررسید اروپایی کارن
سررسید اروپایی کارن
سالنامه اروپایی دنیز
سالنامه اروپایی دنیز
سررسید ماهور
سالنامه اروپایی ماهور
چاپ سالنامه مارال سال
سالنامه اروپایی مارال ۲
خرید سالنامه مارال ۲
سالنامه اروپایی مارال ۱
سررسید اروپایی ژاوا
سالنامه اروپایی سیوان ۲
سفارش سررسید سیوان ۲ سال
سالنامه اروپایی سیوان ۱
چاپ سررسید و سالنامه اروپایی دایان
سالنامه اروپایی دایان
چاپ سررسید آران اروپایی
سررسید اروپایی آران
سالنامه اروپایی آرا
چاپ سررسید اروپایی رامان
سررسید اروپایی رامان

صفحات داخل سررسید اروپایی:

با توجه به ظاهر فانتزی و مدرن سررسید های اروپایی کاغذ استفاده شده در سالنامه اروپایی 1402 عموما تحریر 70 گرم کرم است. داخله سالنامه های اروپایی با توجه به فضای مناسبی که برای نوشتن دارند اصولا به صورت دو رنگ و در مدل های روزشمار، هفته شمار و ماه شمار می باشند تا صفحات بیشتری برای یادداشت در اختیار مخاطب قرار گیرد.
صحافی سررسید اروپایی 1402 در دو نوع ته دوخت و فنری می باشد. که در صحافی ته دوخت برای خاص تر نمودن داخله سالنامه لبه های آن را به صورت گرد، لب طلا، لب نقره و یا لبه های رنگی در می آورند. همچنین روبان سررسید اروپایی 1402 دارای پلاک نیز می باشد که می شود لوگوی شرکت را روی آن حک نمود.
با توجه به تعداد سفارش سالنامه اروپایی 1402 می توان آن را سررسید اختصاصی نمود تا تبلیغاتی با اثر گذاری بیشتر در ذهن مخاطب ایجاد کرد. بهترین راه برای این موضوع در سفارشاتی با تیراژ بالای 1000 جلد چاپ لوگوی شرکت در تمامی صفحات می باشد. که این حس را به مخاطب می دهد سالنامه کاملا مختص به شرکت مربوطه می باشد.

جلد سالنامه اروپایی

جنس جلد سررسید اروپایی فانتزی بوده و معمولا از چرم ترمو، چرم مصنوعی، چرم لیزری، پارچه و جیر می باشد. برای ایجاد ظاهری فانتزی جلد سالنامه های اروپایی دارای کش نیز می باشد که با توجه به کاربرد سالنامه اروپایی معمولا فضایی برای قرار دادن خودکار نیز در نظر می گیرند. با توجه به جنس سالنامه اروپایی با حک لوگوی شرکت با لیزر بر روی جلد سالنامه و یا پلاک فلزی و همچنین با حک داغکوب لوگو بر روی جلد سالنامه آن را اختصاصی می کنند.

تبلیغات داخل سالنامه اروپایی

شما با چاپ لت رنگی در سررسید اروپایی می توانید اطلاعات کاملی از خدمات، محصولات و مجموعه خود را معرفی کنید. لت های رنگی صفحاتی به تعداد 4 ، 8 و 16 صفحه دارند و روی کاغذ گلاسه 135 گرمی چاپ و اصولا در ابتدای سالنامه قرار داده می شوند. مخاطبین شمادر اولین نگاه بعد از باز نمودن سررسید به اطلاعات شما دسترسی پیدا کرده و می تواند تاثیر گذار ی مناسبی در ذهن مخاطب شما داشته باشد. از این رو پر کاربرد ترین نوع اختصاصی سازی در سالنامه ها لت های رنگی می باشند.
به صفحاتی که اول و آخر سالنامه را به جلد می چسباند آستر بدرقه گفته می شود. جنس کاغذ آستر بدرقه باید از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده تا مغزی سررسید از جلد جدا نشود. به همین خاطر ضخیم تر از صفحات داخل در نظر گرفته می شود. و عموما از کاغذ تحریر 120 گرم اندونزی و یا کاغذ های فانتزی استفاده می شود. شما می توانید تبلیغات خود را بر روی آستر بدرقه نیز چاپ کنید و سررسید خود را کاملا اختصاصی نمایید.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
پیمایش به بالا