انواع ساک دستی

ساک دستی تبلیغاتی در همه جای جهان طرفداران خودش را دارد ؛ از فروشندگان کمپین های تبلیغاتی دائمی گرفته تا ساک های مسافرتی و ورزشی ؛ همگی ساک دستی تبلیغاتی و دیگر هدایای تبلیغاتی را در مقیاسی بی نظیر چاپ می کنند . البته بسیار مهم است که پیش از شروع به کار و خرید این هدایای تبلیغاتی محبوب ، مشتریان هدف را بسنجید . در این مقاله قصد داریم به معرفی محبوب ترین انواع ساک دستی تبلیغاتی بپردازیم تا شما برای شرکت خود شناخت کافی از این هدیه تبلیغاتی جذاب را داشته باشید

ساک دستی سازگار با محیط زیست

این مدل از ساک دستی تبلیغاتی مناسب بیزنس من هایی است که مدام با کامپیوتر شخصی شان سر و کار دارند . تعدادی ساک دستی لپ تاپ برای مشتریان خود چاپ کنید و مطمئن باشید آن ها از این هدیه تبلیغاتی شما استفاده می کنند . حتی می توانید یک قدم فرا تر بگذارید و یک دفترچه و چند قلم تبلیغاتی هم داخل این ساک ها بگذارید .

حتما بخوانید : طراحی و چاپ کاتالوگ

ساک دستی لپ تاپ

این مدل از ساک دستی تبلیغاتی مناسب بیزنس من هایی است که مدام با کامپیوتر شخصی شان سر و کار دارند . تعدادی ساک دستی لپ تاپ برای مشتریان خود چاپ کنید و مطمئن باشید آن ها از این هدیه تبلیغاتی شما استفاده می کنند . حتی می توانید یک قدم فرا تر بگذارید و یک دفترچه و چند قلم تبلیغاتی هم داخل این ساک ها بگذارید .

ساک دستی کنفرانس

این هدیه برای کنفرانس ها و دیگر آیین ها بسیار مناسب است . هم چون ساک دستی کنفرانس ، این ساک ها هم می توانند با اضافه شدن چند هدیه تبلیغاتی دیگر مثل قلم و دفترچه بسیار شکیل تر و زیبا تر باشند . به بودجه شما بستگی دارد که چقدر بخواهید مطمئن باشید ساک دستی کنفرانس شما چه میزان با دیگر اقلام تبلیغاتی همراه است .

ساک دستی

ساک دستی مسافرتی

ممکن است تعجب کنید که ساک دستی مسافرتی در شکل ها و اندازه های مختلفی برای استفاده تبلیغاتی چاپ می شود . ساک دستی ، چمدان ، ساک مخصوص شب ، ساک حمل بار و کوله پشتی ها از محبوب ترین ساک های مسافرتی تبلیغاتی هستند و معمولا در رنگ های متنوعی نیز چاپ می شوند . اگر بتوانید نوع با کیفیتی از این ساک ها را چاپ کنید می توانید مطمئن باشید که هر بار مشتری شما از هدیه تبلیغاتی شما استفاده می کند ، به یاد شما خواهد بود .

حتما بخوانید: طراحی ست اداری

ساک دستی ورزشی

ساک دستی ورزشی برای تبلیغات در تیم های آماتور و حرفه ای ورزشی یک گزینه بسیار مناسب هستند . هم چنین اگر همراه با لوگوی تیم یا باشگاه ورزشی باشند ، خیلی هم محبوب هستند . بعضی از این اقلام آن قدر بزرگ هستند که می توان یک کیت ورزشی کامل را در آن ها حمل کرد . بعضی انواع دیگر هم در حد حمل کردن یک جفت کفش گلف یا حوله و لوازم شنا کوچک و مناسب هستند .

ساک دستی کاغذی

برخی از این اقلام در بازار موجود و سازگار با طبیعت هستند . آن ها با استفاده از چوب و در حمایت از جنگل ها چاپ و تولید می شوند . بعضی انواع دیگر هم هستند که به لحاظ تبلیغاتی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند به این دلیل که می توان چاپ رنگی کامل و درخشانی را روی آن ها داشت ،.

ساک دستی پلاستیکی

در نمایش های تجاری و نمایشگاه ها ساک دستی پلاستیکی هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده است . برخی از این گروه به صورت پلاستیک های بازیافتی چاپ می شوند . ارزان ترین گزینه در میان طیف وسیع ساک دستی تبلیغاتی هستند و اگر مشغول برگزاری یک نمایشگاه هستید و می خواهید یک هدیه تبلیغاتی ارزان ارائه دهید ، بهترین گزینه برای شما می باشند .

در نمایش تجاری بعدی خود سر و صدا به پا کنید

قطعا وقتی در یک نمایشگاه حضور دارید و از این غرفه به آن غرفه می روید متوجه شده اید که تعداد زیادی از شرکت کنندگان در نمایشگاه هر کدام یک ساک دستی همراه دارند . یک دلیل بسیار خوب برای این تصویر وجود دارد : آن ها هم چون بیلبورد های سیار هستند که یک پیغام متحرک همراه خود حمل می کنند ، در ذهن ها می مانند و می توان گفت بیش از هر آگهی تبلیغاتی دیگری اثر گذار هستند .

حتما بخوانید : مراحل چاپ کتاب

ساک دستی تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده روی آن در یک نمایش تجاری ، آگاهی بخش درباره یک برند تجاری و پرورش دهنده تاثیری مثبت است . اما کدام نوع از ساک دستی را برای چنین نمایش هایی باید انتخاب کنید ؟

• ساک دستی ساده

  • قبل از این که هر تصمیمی بگیرید خودتان را به جای یکی از این بازدید کننده ها بگذارید که در طول حضور در نمایشگاه ده ها بروشور ، خودکار ، فلش و هدایای تبلیغاتی دیگر دریافت می کند و قطعا وسایل شخصی خود مثل نوت بوک و آی پد را هم همراه دارد . این یک فرصت مناسب برای شما است تا با چاپ و ارائه یک ساک دستی ساده به او کمک کنید هدایای دیگر را حمل کند و مثل یک تابلوی متحرک ، نام تجاری شما را نیز به حرکت درآورد . محاسبه قیمت ساک دستی تجاری

• ساک دستی خنک نگهدارنده

هدایای تبلیغاتی مناسبی هستند چرا که در موقعیت های دیگر بسیار به کار مشتری شما می آیند : پیک نیک ، کمپینگ ، مسافرت و فعالیت های فضای باز . مردم می توانند نوشیدنی خود را در این کیف ها خنک نگه دارند و تنقلات و بسیاری اقلام دیگر را نیز همراه خود داشته باشند .

حتما بخوانید :طراحی و چاپ بروشور

• کوله پشتی بندی

  • سبک ترین نوع ساک ها هستند که در عین حال می توانند فضای بسیار زیادی را به مشتری شما ارائه دهند . این کیف ها از آن جایی بسیار محبوب هستند که نه تنها در طول نمایشگاه بلکه سال ها بعد از آن هم به کار می آیند .

• ساک شانه ای

  • تصویری دوست دار محیط زیست از شرکت خود بسازید ؛ بیشتر مردم به جای آن که به برند ها و شرکت ها اهمیت بدهند ، شعار های حامی محیط زیست را می پسندند . بیشتر ساک هایی که شعار دوست دار محیط زیست را چاپ شده و همراه خود دارند از موادی ساخته می شوند که با محیط زیست سازگار باشد و به همین دلیل برای سالیان زیادی می توان از آن ها استفاده کرد . شما می توانید یک طراحی و چاپ درخور شرکت و نمایشگاه بر روی این ساک ها داشته باشید ؛ هم چنین می توانید ساک شانه ای سازگار با محیط زیست را با چند جیب طراحی کنید تا مشتری شما بتواند قلم ، عینک آفتابی ، کلید و تلفن همراه خود را هم داخل آن قرار بدهد . به این ترتیب یک کیف چند منظوره در اختیار مشتری تان گذاشته اید .

حتما بخوانید :طراحی و چاپ بروشور

نتیجه گیری

  • طیف وسیعی از ساک دستی تبلیغاتی وجود دارد تا شما مخاطب خود را تحت تاثیر قرار دهید و در رقابت پیروز و موفق باشید . مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره شد تنها چند گزینه از انواع ساک دستی تبلیغاتی هستند که می توانند میدان دید و اعتبار برند شما را افزایش دهند .

    صرف نظر از این که در نهایت کدام یک از اقلام بالا را انتخاب می کنید ، مطالعات آماری نشان داده که اکثر مصرف کنندگان حاضر در نمایشگاه ها اقلام تبلیغاتی را بر می دارند و سال ها پس از خروج از نمایشگاه از آن استفاده می کنند . بنابراین چاپ بر روی ساک دستی تبلیغاتی یکی از راه های موثر برای جلب توجه و در معرض دید قرار گرفتن برای مدتی طولانی محسوب می شود .اگر به خواندن این دست از مطالب علاقه مند هستید به شما پیشنهاد میکنیم که از صفحه ی چاپ ساک دستی سفارشی دیدن کنید

اشتراک گذاری

شاپینگ بگ
مقالات
شاپینگ بگ

شاپینگ بگ | کاربردهای شاپینگ بگ آیا از شاپینگ بگ در شغل خود استفاده می کنید؟ به عنوان یک کسب و کار

ادامه مطلب »
انواع ساک دستی
مقالات
انواع ساک دستی

انواع ساک دستی ساک دستی تبلیغاتی در همه جای جهان طرفداران خودش را دارد ؛ از فروشندگان کمپین های تبلیغاتی

ادامه مطلب »
پیمایش به بالا