کدام اطلاعات در کارت ویزیت مهم است؟

اطلاعات مهم در کارت ویزیت

کارت ویزیت، معرفی شما در کسب و کارتان است. این باید ابزاری باشد که باعث شود مخاطبان شما را به خاطر بسپارند و برای تجارت با شما تماس بگیرند. اما اگر کارت ویزیت شما ضعیف طراحی شده باشد، اطلاعات تماس مهمی با فونت های ناخوانا داشته باشد یا غیرحرفه ای به نظر برسد، بی فایده خواهد بود. بنابراین بیایید بررسی کنیم تا اطلاعات مهم در کارت ویزیت چه هستند و با اجتناب از اشتباهات رایج در کارت ویزیت، مطمئن شویم که کارت ویزیت، بطور موثر برای شما کار می کند.

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت یکی از مهم ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی است که یک کسب و کار دارد. این به افراد کمک می کند تا پس از بازگشت از جلسه، شما را به خاطر بسپارند و به آنها راهی می دهد تا در آینده با شما تماس بگیرند.

ضمن آنکه ، اسکن برنامه های کاربردی برای تلفن های هوشمند، به مشتریان اجازه می دهد کارت شما را اسکن کرده و اطلاعات تماس شما و اطلاعات مهم در کارت ویزیت را نیز به تلفن خود منتقل کنند. اما اغلب اوقات، مشاغل کوچک در کارت های تجاری خود اشتباهاتی مرتکب می شوند که مانع از تأثیرگذاری فوق العاده کارت می شود.

به عنوان مثال، اگر ظاهر و کیفیت کارت شما نامرغوب یا غیرحرفه ای باشد، ممکن است به سطل زباله انداخته شود. برای تهیه یک کارت ویزیت خوب نیازی نیست که یک طراح حرفه ای باشید. با اجتناب از این اشتباهات رایج در کارت ویزیت، می توانید آن را به یک ابزار بازاریابی موثر تبدیل کنید.

اطلاعات مهم در کارت ویزیت

اشتباهات رایج در کارت ویزیت

  1. حذف اطلاعات تماس مهم

کارت ویزیت شما دو منظوره است. این یک ابزار برای یادآوری کسب و کار شما به مردم است و منبع اطلاعات تماس است که به مشتریان اجازه می دهد تا به شما دسترسی پیدا کنند. مهم نیست کارت شما چقدر زیبا به نظر می رسد، اگر اطلاعات تماس مهمی را از دست بدهد، آنطور که باید موثر نیست که این از اطلاعات مهم در کارت ویزیت به شمار می آید. حداقل، اطلاعات تماس روی کارت ویزیت شما باید شامل نام کسب و کار ، نام ، عنوان ، آدرس ، شماره تلفن ، وب سایت و آدرس ایمیل شما باشد.

  1. عدم ثبت آدرس

صاحبان مشاغل خانگی اغلب دوست ندارند آدرس خود را در کارت های تجاری خود درج کنند. اما مردم انتظار دارند که مشاغل تأسیس شده، دارای آدرس فیزیکی باشند. اگر آدرس در کارت ویزیت ثبت نشده باشد، می تواند مشتریان را در مورد مدت زمانی که در کسب و کار بوده اید و تا چه مدت در تجارت باقی بمانید، شما را باور نکنند. اگر از خانه کار می کنید و نمی خواهید آدرس خانه خود را به عنوان اطلاعات مهم در کارت ویزیت خود بگنجانید، یک صندوق پستی تجاری یا یک آدرس دفتر مجازی تهیه کنید.

اطلاعات مهم در کارت ویزیت
  1. عدم تاثیرگذاری مناسب

یکی از اشتباهات رایج در بسیاری از کارت های ویزیت این است که آنها معمولی و بدون تأثیر هستند و به زودی حذف می شوند. امروزه هیچ بهانه ای برای یک کارت ویزیت غیر جذاب یا غیرحرفه ای وجود ندارد. برای ثبت اطلاعات مهم در کارت ویزیت و طراحی موثر آن، از الگوهای نرم افزاری متعدد و نمونه هایی کارت ویزیت هایی که به صورت آنلاین در دسترس هستند، استفاده کنید تا ایده های مناسب را در خصوص مواردی که باید روی کارت قرار دهید، به شما بدهد.

  1. استفاده از کارت ضعیف

در مورد کارت های ویزیت، کاغذ با کیفیت خوب، چاپ مناسب و لوگوی جذاب نیاز است و لمس کارت باید قابل توجه و دلپذیر باشد. کارت بی کیفیت نشان دهنده مشاغلی است که محصولات و خدمات بی کیفیتی خواهند داشت. این نوع کارت به جای جذب مشاغل، مشتریان احتمالی را دور می کند.

  1. نداشتن لوگو و اطلاعات مهم در کارت ویزیت

وقتی شخصی به کارت ویزیت شما نگاه می کند، باید بلافاصله به شما بگوید که کسب و کار شما چه کار می کند و شما از کدام نوع کسب و کار هستید؟ در غیر این صورت، احتمالاً مشتریان زیادی برای فروش بیشتر، جذب نخواهید کرد. برای کمک به این شناسایی، حتما لوگو خود را درج کنید. در صورت امکان، لوگو باید ارتباطی با آنچه کسب و کار شما انجام می دهد یا آنچه شما می فروشید داشته باشد.

اطلاعات مهم در کارت ویزیت
  1. عدم ارائه پیشنهاد فروش منحصر به فرد

بسیاری از مشاغل فرصت طلایی استفاده از کارت ویزیت خود را به طور کامل از دست می دهند. کارت شما باید حداقل یک دلیل بسیار قوی را نشان دهد که مشتری باید با شما تجارت کند. این ها اطلاعات مهم در کارت ویزیت و نکات موثر در آن است که می تواند در معرفی بهتر مشتریان موثر عمل کند. برای طراحی کارت ویزیت خود می توانید از طراحی و چاپ نگاران ، ایده بگیرید و چاپ کارت ویزیت خود را به کارشناسان با تجربه نگاران بسپارید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

روتوش عکس چیست؟
مقالات
مهدی قاسمی

روتوش عکس چیست؟

روتوش عکس فرآیندی است که در آن با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر، تغییراتی بر روی عکس ها اعمال

ادامه مطلب »

 

 

پیمایش به بالا