انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای سال نو | خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

همانطور که رسانه‌ های اجتماعی و دیگر پلت ‌فرم‌ها الگوریتم ‌های خود را سخت ‌تر می‌کنند تا کسب‌وکارها را وادار به پرداخت هزینه‌های دیده شدن کنند، شرکت ‌ها نیز باید نوآورانه تر برای هدایای تبلیغاتی خلاقانه خود هزینه کنند. با این حال، یافتن راه‌حل‌های بازاریابی خلاقانه لزوماً به معنای صرف هزینه‌های زیادی برای آن نیست. هیچ چیز مانند محصولات تبلیغاتی در این روند موثر نیست. برای اطلاعات بیشتر به مقاله اهمیت برش ها در تبلیغات مراجه کنید.

هدیه تبلیغاتی نوآورانه

البته، تلاش برای ارزیابی موثرترین آیتم‌ها برای ارتقاء کسب و کار و تاثیر بر مخاطبان، می‌تواند کار سختی به نظر برسد. به همین دلیل است که تیم نگاران،  بهترین ایده، محصول و هدیه تبلیغاتی نوآورانه را برای هر کسب و کاری تهیه کرده است که می توانید مشاوره و راهنمایی لازم را از آن ها دریافت کنید. ضمن آنکه باید 5 نکته برای انتخاب بهترین کالای تبلیغاتی را در نظر داشته باشید.

کیفیت : آیا از مواد بادوام و درجه یک ساخته شده است؟

سودمندی : آیا عملی است؟

منحصر به ‌فرد بودن : آیا خاص بودن را نشان می‌دهد؟

تاثیرگذاری : آیا ظاهر خوبی دارد و احساس خوبی دارد؟

مقرون به صرفه بودن : آیا ارزش خوبی دارد؟

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

یکی از شگفت‌انگیزترین یافته‌ها در مطالعه تاثیر هدایای تبلیغاتی خلاقانه امسال این است که یک چهارم از مصرف‌کنندگان گزارش دادند که حداقل یک محصول تبلیغاتی را در سال گذشته خریداری کرده‌اند. البته انتخاب محصولات سفارشی عالی برای تبلیغ نام تجاری شما می تواند گیج کننده باشد، زمانی که به بزرگی اقلام تبلیغاتی موجود در بازار پی ببرید.

بهترین راه برای کاهش استرس ناشی از انتخاب محصولات تبلیغاتی عالی برای کسب‌وکارتان این است که ببینید مصرف‌کنندگان چه محصولاتی را نگه می‌دارند و مکرراً از آنها استفاده می‌کنند. با بررسی محبوب ترین اقلام تبلیغاتی که مصرف کنندگان توسط شرکت ها به صورت رایگان دریافت می کنند، می توانید این تاثیرگذاری را دریافت کنید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

قیمت هدایای تبلیغاتی خلاقانه

1. ماسک های صورت سفارشی با لوگو

در صدر لیست هدایای تبلیغاتی خلاقانه امسال ماسک ثبت شده است. به عنوان یک محصول تبلیغاتی موثر ، ماسک ها گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری بوده و به دلیل کاربرد آن در این روزهای همه گیری، محصولی مفید و مورد نیاز مصرف کنندگان می باشد. یک ماسک باکیفیت، جذاب و مد روز این فرصت را دارد که به برند شما افزایش چشمگیری بدهد.

2. محصولات تبلیغاتی دوستدار محیط زیست

محصولات دوستدار محیط زیست در طول چند سال گذشته روند رو به افزایشی داشته اند و همچنان قوی تر می شود. از آنجایی که 46 درصد از مصرف‌کنندگان ثابت کرده‌اند که اگر محصولات تبلیغاتی آنها سازگار با محیط‌زیست باشد، نظر مثبت‌تری نسبت به تبلیغ‌کننده دارند، این سرمایه‌گذاری عاقلانه‌ای برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند مطلوبیت برند را بهبود بخشند.

3. فناوری درایوهای USB تبلیغاتی

56 درصد از مصرف کنندگان یک درایو USB را به جای پاور بانک انتخاب می کنند. اقلامی وجود دارند که به دلایلی، به طور مداوم پرفروش می شوند و مهم است که آن را فراموش نکنید. درایوهای USB همه کاره، مفید هستند و مردم آنها را نگه می دارند. بنابراین هنگام برنامه ریزی اقلام هدایای تبلیغاتی خلاقانه ، آنها را در نظر بگیرید.

4. کیف های سفارشی

کیف های حمل و نقل سفارشی با آرم و ساک های دستی ، همراه با روند پایداری، مورد توجه بوده اند. جای تعجب نیست که کیف های سفارشی یکی از محبوب ترین ها در میان این هدایای تبلیغاتی باقی بمانند. شما می توانید برای سفارش این محصولات که با لوگو و نام کسب و کارتان سفارشی شده اند، با گروه حرفه ای چاپ و طراحی نگاران در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

مطالب پیشنهادی برای شما

طراحی هدایای تبلیغاتی | هدایای دیجیتال بازاریابی
مقالات
طراحی هدایای تبلیغاتی

طراحی هدایای تبلیغاتی | هدایای دیجیتال بازاریابی طراحی هدایای تبلیغاتی ، یکی از راهکارهای مطمئن و ضروری برای بازاریابی موثر

ادامه مطلب »
پیمایش به بالا