طراحی بروشور سه لت | طراحی بروشور آکاردئونی | قیمت بروشور سه لت

طراحی بروشور سه لت | طراحی بروشور آکاردئونی | قیمت بروشور سه لت

در حالت کلی باید گفت که بروشورهای کوچک، مانند بروشورهای سه لت ، جزء اصلی در دنیای بازاریابی هستند. آنها در پاکت ها و قفسه های نمایش قرار می گیرند و می توانند به عنوان یک بخش فروش و بازاریابی کم هزینه برای هر تجارتی عمل کنند. انجام طراحی بروشور سه لت ، به صورت حرفه ای می تواند در این جذابیت، بیافزاید. در صورتی که برای کسب و کار خود نیاز به طراحی بروشور آکاردئونی دارید، می توانید ضمن دریافت بهترین کیفیت در گروه چاپ و طراحی نگاران ، قیمت بروشور سه لت را نیز در شرایطی ایده آل دریافت نمایید.

مزیت طراحی بروشور آکاردئونی

طراحی بروشور آکاردئونی به کاهش قطعات بازاریابی چاپی و احیای بروشور با هزینه های مدیریت شده و تاثیرگذاری موثر کمک می کند. این یک اندازه عالی برای تحویل، ارسال در پاکت نامه، یا نمایش روی یک قفسه است. فروشندگان برای شروع یا کمک به پیشبرد اهداف فروش خود در بازاریابی به مواد چاپی متکی هستند. شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های تجاری چیزی می‌خواهند که بتوان آن را در اختیار مشتریان بالقوه قرار داد. طراحی بروشور سه لت ، این نیازها را با حداقل هزینه برآورده می کند.

طراحی بروشور سه لت

بهبود طراحی بروشور سه لت

برای بهبود طراحی بروشور سه لت ، لازم است که حاشیه های خود را به درستی تنظیم کنید. حاشیه هایی که بین پانل ها قرار دارد باید دو برابر حاشیه های بیرونی باشد. این ممکن است زمانی که صاف باشد کمی عجیب به نظر برسد، اما وقتی بروشور تا می شود، حاشیه چپ و راست، دقیقا برابر در هر پانل خواهید داشت.

شما می توانید در طراحی بروشور آکاردئونی ، از یک الگوی چاپگر استفاده کنید. اگر چاپگر شما می تواند یک الگو در اختیار شما قرار دهد، از آن استفاده کنید. اغلب فلپ داخلی به گونه ای طراحی می شود که کمی کوچکتر از فلپ بیرونی باشد. به این ترتیب مرتب تا شده و باز می شود. شما می توانید این جزئیات را خودتان دریابید، اما یک الگو از درستی آن و همچنین مطابقت با انتظارات چاپگر می تواند اطمینان لازم را ایجاد نماید.

ضمن آنکه باید در این طراحی، به ترتیب اطلاعات فکر کنید. هر دو صفحه بیرونی جلو و پانل پشتی بدون باز کردن بروشور (چاپ بروشور) قابل مشاهده هستند. سپس، فلپ داخلی قابل مشاهده می شود، در همان زمان، سمت چپ داخلی نمایان می شود. فلپ داخلی و پانل سمت راست، در طراحی بروشور سه لت ، آخرین قسمتی است که دیده می شود و ممکن است نادیده گرفته شود، بنابراین پیام مهم خود را در آنجا قرار ندهید.

طراحی بروشور سه لت

قیمت بروشور سه لت

برای آنکه بتوانید مطابق با قیمت بروشور سه لت برآورد شده، بهترین نتیجه را در طراحی بروشور خود دریافت کنید، از 3 پنل داخلی عاقلانه استفاده کنید. بزرگترین محدودیت در طراحی بروشور کوچک این است که هر پانل بسیار باریک است. این می تواند سخت باشد که بتوانید انواع خاصی از محتوا را جا دهید. بنابراین آن منطقه داخلی را برای آنچه واقعاً به فضا نیاز دارد، ذخیره کنید.

می توانید طراحی بروشور سه لت خود را چاپ و تا کنید. چه خودتان بروشور را طراحی کنید یا یک طرح مناسب از طراحان حرفه ای دریافت کنید، توصیه می شود که ابتدا آن را پرینت بگیرید و تا کنید. چاپ آن در اندازه کامل تضمین می کند که اندازه تایپ مطابق انتظار شما باشد. تا کردن آن، شما را مجبور می‌کند مطمئن شوید که پانل‌هایتان در ترتیب درستی قرار دارند و عناصر به خوبی از یک قسمت طرح‌بندی به قسمت دیگر تراز می‌شوند. اگر به چاپ بروشور علاقه  دارید به شما پیشنهاد میکنیم که مقاله ی  آیا  بروشور و کاتالوگ  با هم تفاوت داردند را بخوانید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

پیمایش به بالا