نقش برش ها در تبلیغات چاپی | ایجاد برش مناسب در تبلیغات چاپی | اهمیت نقش برش ها

نقش برش ها در تبلیغات چاپی | ایجاد برش مناسب در تبلیغات چاپی | اهمیت نقش برش ها

در ابتدا باید اشاره کنیم که علائم چاپ جزئیاتی هستند که به فایل ها اضافه می شوند. در واقع راه های متعددی برای اضافه کردن علائم چاپی وجود دارد. متخصصان بازاریابی در طراحی  و چاپ نگاران ، می توانند به سادگی در مورد پیچیدگی‌های موجود در ایجاد یک تجربه چاپ تجاری ایده‌آل و تسریع شفافیت در آن ، اطلاعاتی مناسب را به شما ارائه دهند تا در خصوص نقش برش ها در تبلیغات چاپی ، آگاهی لازم را کسب کنید.

نقش برش ها در تبلیغات چاپی | ایجاد برش مناسب در تبلیغات چاپی | اهمیت نقش برش ها

علائم چاپی چیست؟

علائم چاپ جزئیاتی هستند که به فایل‌ها اضافه می‌شوند و مشخصاتی را همچون Bleed ، علامات برش و فرمت پی دی اف را تعیین می کنند. Bleed به تصویری فراتر از برش نهایی اشاره دارد که پس از چاپ و برش مواد، قطع می شود. Bleedها بخش مهمی از فرآیند چاپ هستند زیرا حتی کوچکترین اشتباه ثبت یا برش، می تواند کار تمام شده را با لبه های سفید باقی بگذارد.برای اطلاعات بیشتر مقاله بهترین تبلیغات چاپی برای کسب و کار شما را بخوانید.

برای کسانی که امیدوارند کار چاپ موفقی داشته باشند، لازم است که تصاویر به اندازه یک هشتم از اندازه نهایی فراتر نرفته و هنگام ارسال فرمت PDF چاپ ، اطمینان حاصل شود که علامت های bleed و crop انتخاب شده اند. این در حالی است که علامت‌های برش در توضیح نقش برش ها در تبلیغات چاپی ، به علامت‌هایی اشاره دارد که در گوشه‌های فایل شما قرار دارند که نشان‌دهنده برش نهایی است.

از آنجایی که روی کاغذهای بزرگ چاپ صورت می گیرد، این علامت‌ها کمک می‌کنند تا وقتی کار چاپ را به اندازه نهایی برش می‌دهیم، نشان های مشخصی را در اختیار داشته باشید. در نهایت باید گفت که فرمتPDF  بهترین فرمت برای چاپ است.

اهمیت نقش برش ها در تبلیغات چاپی

وقتی یک فایل را در PDF ذخیره می کنید، اهمیت نقش برش ها در تبلیغات چاپی را درک خواهید کرد. زیرا تمام اجزای سازنده سند شما از قبیل رنگ، فونت ها و غیره،  در آن یکپارچه می شوند که احتمال خطا در انتهای چاپ تبلیغاتی را از بین می برد. بنابراین آنچه برای گروه طراحی و چاپ نگاران ارسال می کنید دقیقاً همان چیزی است که چاپ خواهد شد.

این شامل فونت ‌های تعبیه ‌شده نیز می باشد که مشکلات مشابه را از بین می‌برد. یکی از رایج‌ترین مسائل مربوط به چاپ مربوط به فونت‌های موجود در سند است. زمانی که از برنامه‌هایی مانند Illustrator یا Adobe InDesign استفاده می‌کنید، مشکلات فونت معمولاً رخ می‌دهد. PDF این نوع مشکلات را کاهش می دهد زیرا تمام عناصر طراحی شما در فایل تعبیه شده است.

نقش برش ها در تبلیغات چاپی | ایجاد برش مناسب در تبلیغات چاپی | اهمیت نقش برش ها

ایجاد برش مناسب در تبلیغات چاپی

در نظر داشته باشید که بر نقش برش ها در تبلیغات چاپی تمرکز نمایید. می توانید برای این کار ، ارتفاع و عرض را 0.25 اینچ بزرگتر از اندازه قطعه چاپ شده تمام شده تنظیم کنید. این کار، فضای اضافی را در زمان برش به شما خواهد داد. اینها برای متن یا تصاویری هستند که تا لبه صفحه تمام شده گسترش می یابند. از آنجایی که تجهیزات چاپ همیشه نمی توانند چاپ تا لبه را انجام دهند، باید فضای اضافی برای اجازه دادن به آن اضافه شود.

 پس از تکمیل فرآیند چاپ، این فضای اضافی بریده می‌شود. بنابراین نشان هایی را به فاصله یک هشتم اینچ از هر لبه اضافه می کنند تا خط برش را نشان دهد. در صورتی که قصد دارید ابزارهای تبلیغاتی همچون بروشور و کاتالوگ را چاپ نمایید، می توانید از تخصص گروه نگاران بهره مند شوید. متخصصان بازاریابی در طراحی و چاپ نگاران در خدمات چاپ، از چاپ دیجیتال گرفته تا علامت گذاری و چاپ بزرگ، تخصص دارند و در خصوص ایجاد طرحی و ایده ای منحصر به فرد در تبلیغات چاپی، شما را یاری می کنند.

اشتراک گذاری

مطالب پیشنهادی برای شما

طراحی هدایای تبلیغاتی | هدایای دیجیتال بازاریابی
مقالات
طراحی هدایای تبلیغاتی

طراحی هدایای تبلیغاتی | هدایای دیجیتال بازاریابی طراحی هدایای تبلیغاتی ، یکی از راهکارهای مطمئن و ضروری برای بازاریابی موثر

ادامه مطلب »
پیمایش به بالا