چاپ استیکر با کیفیت | استیکر تبلیغاتی | سفارش استیکر اختصاصی | قیمت چاپ استیکر

چاپ استیکر با کیفیت | استیکر تبلیغاتی | سفارش استیکر اختصاصی | قیمت چاپ استیکر

این کاملا روشن است که چاپ استیکر با کیفیت و سفارشی می تواند عالی باشد. تفاوت هزینه بین چاپ بهترین استیکر ممکن، در برابر چیزی متوسط بسیار ناچیز است. به همین دلیل فقط از با کیفیت ترین متریال و روش های چاپ استفاده خواهد شد. برای استیکر تبلیغاتی با وضوح 1440 نقطه در اینچ چاپ می شود. این بدان معناست که به راحتی می توانید هر رنگی را در سفارش استیکر اختصاصی هماهنگ کرده و حتی پیچیده ترین طرح ها را چاپ نمایید. حتی تصاویر با جزئیات بالا همیشه عالی ظاهر می شوند. می‌توانید سفارش استیکر خود را برای گروه طراحی و چاپ نگاران ارسال کنید تا کیفیت چاپ بهینه را تضمین کرده و قیمت چاپ استیکر را در شرایطی مناسب ارائه نماید.

استیکر تبلیغاتی

در نگاران برای استیکر تبلیغاتی ، از بهترین مواد وینیل با کیفیتی که می توان برای برچسب های سفارشی استفاده کرد استفاده می شود. وینیل ضخیم 6 میل یک انتخاب مناسب برای چاپ استیکر با کیفیت است که ظاهر و احساس فوق‌العاده‌ای ارائه می‌ دهد و به خوبی می‌نشیند. همراه با پشتی کاغذی محکم و لمینت محافظ، سفارش استیکر اختصاصی از بهترین موادی که یافت می شود، ساخته می شوند.

ضمن آنکه برای این استیکرهای باکیفیت بالا، از یک پشتی کاغذی محکم برای تقویت استحکام کلی برچسب ها استفاده می شود تا کیفیت خود را هنگام نگهداری حفظ کند. همچنین کمک می‌کند تا پوست آن‌ها راحت‌تر شود، چه برچسب شما برش خورده باشد، چه برش سبک دیگری از چاپ استیکر با کیفیت باشد.

همچنین این را باید در نظر داشت که یک استیکر، به اندازه چسبی که در آن استفاده می شود، خوب و با کیفیت است. مانند وینیلی که از آن استفاده می شود، بهترین چسب با کیفیت می تواند در دوام و ماندگاری استیکر تبلیغاتی موثر باشد. در نگاران، همه استیکرها  دارای چسب بسیار قوی هستند که در صورت نیاز به جدا کردن سطح، همچنان آن را دست نخورده نگه می دارد.

چاپ استیکر با کیفیت

سفارش استیکر اختصاصی

از چسب دائمی برای سفارش استیکر اختصاصی استفاده می شود. در حالی که برچسب های گرافیکهای دیواری از چسب قابل جابجایی خاصی استفاده می کند. این استیکرها طوری ساخته می شوند که در برابر باد، باران و نور خورشید مقاومت کنند. علاوه بر وینیل ممتاز، استیکرها با یک لایه لایه محافظ UV با کیفیت بالا پوشانده شده اند که آنها را بسیار بادوام و در برابر محو شدن، خراشیدگی، پارگی و آب مقاوم می کند.

چاپ استیکر با کیفیت ، به مدت 3 تا 5 سال حتی در سخت ترین شرایط، مقاوم در برابر محو شدن هستند. همچنین می توان آن ها را به طور مکرر با خیال راحت شستشو داد.

چاپ استیکر با کیفیت

قیمت چاپ استیکر

استیکرها یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای به اشتراک گذاشتن پیام ها هستند. برچسب‌هایی که به خوبی روی ماشین‌ها، تابلوها و دیوارهای مختلف قرار گرفته‌اند، می‌توانند توجه بیشتری نسبت به تبلیغات آنلاین داشته باشند. مانند بسیاری از رسانه‌های چاپی، قیمت چاپ استیکر می تواند مورد توجه باشد که به مزیت ها و ویژگی هایی که در بر می گیرد اختصاص دارد.

برچسب‌ها مزیت اضافه ماندگاری طولانی‌تر را برای هزینه‌های یک‌بار مصرف دارند. آن برچسب سپر پشت ماشین شما هزینه ای ماهانه ندارد و تا زمانی که آن را جدا نکنید یا چاپ آن محو شود، پیام را ارسال می کند. ضمن آن که سفارش استیکر اختصاصی عمدتاً دارای گرافیک هستند و اطلاعاتی مانند آدرس، آرم یا شماره تلفن را ارائه می دهند.

از آنجایی که فرآیند چاپ استیکر با کیفیت نیاز به تخصص و تجهیزات مناسبی دارد، می توانید در این خصوص با نگاران در ارتباط بوده و سفارش استیکر خود را به ایشان بسپارید.برای مطالعه بیشتر به مقاله مقوای مناسب در چاپ بسته بندی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب پیشنهادی برای شما

پیمایش به بالا