چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت | قیمت چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت | تفاوت اکوسالونت با بنر

چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت | قیمت چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت | تفاوت اکوسالونت با بنر

دستگاه چاپ اکوسالونت یکی از قابل اعتمادترین و همه کاره ترین مجموعه جوهرافشان های با فرمت بزرگ در بازار امروز هستند که برای افرادی ساخته شده اند که خواستار استانداردهای بالاتری در سرعت، کیفیت و قابلیت‌های ماشین هستند. به عبارتی چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت می تواند بهره‌وری و سودآوری کسب‌وکارها را تقویت کند. این در حالی است که در تفاوت اکوسالونت با بنر ، به خوبی متمایز شده و چاپ استیکر اکوسالونت را در بهترین کیفیت به نمایش می گذارد. می توانید قیمت چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت  را از مجموعه چاپ و طراحی نگاران بخواهید.

چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت | قیمت چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت | تفاوت اکوسالونت با بنر

قیمت چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت

چاپگرهای جوهر افشان مانند دستگاه اکوسالونت ، به دلیل ویژگی های سازگار با محیط زیست، زنده بودن رنگ ها، دوام جوهر و کاهش هزینه ها، به عنوان جدیدترین انتخاب برای چاپگرها مطرح شده اند. چاپ با حلال سازگار با محیط زیست مزایای بیشتری نسبت به دیگر موارد دارد زیرا با پیشرفت های اضافی همراه است و قیمت چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت را در شرایطی ایده آل منظور می کند.

این پیشرفت ها شامل طیف رنگی گسترده و زمان خشک شدن سریع تر است. دستگاه های اکوسالونت تثبیت جوهر را بهبود بخشیده اند و در برابر خراش، مقاومت شیمیایی بهتری برای دستیابی به چاپ با کیفیت بالا دارند. چاپگرهای دیجیتال، به عنوان مثال هنگام  چاپ استیکر اکوسالونت تقریباً هیچ بویی ندارند. زیرا ترکیبات شیمیایی و آلی زیادی در آن ها قرار داده نشده است.برای اطلاعات بیشتر مقاله چاپ لیبل مات و براق را مطالعه کنید.

چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت | قیمت چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت | تفاوت اکوسالونت با بنر

تفاوت اکوسالونت با بنر

برای چاپ وینیل و فلکس، چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت ، بنر PVC، فیلم با نور پس زمینه و غیره استفاده می شود. با استفاده از جوهرهای حلال سازگار با محیط زیست، هیچ آسیبی به اجزای چاپگر شما وارد نمی شود که شما را از تمیز کردن کامل سیستم در مکرر نجات می دهد و همچنین طول عمر چاپگر را افزایش می دهد که در مقایسه و تفاوت اکوسالونت با بنر مطرح است.

ضمن آنکه جوهرهای حلال سازگار با محیط زیست به کاهش هزینه خروجی چاپ کمک می کنند. این چاپگرهای حلال سازگار با محیط زیست، پایدار، قابل اعتماد، با کیفیت بالا همراه با قابلیت کار سنگین و مقرون به صرفه را ارائه می دهند تا تجارت چاپ شما را سودآور کرده و قیمت چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت متعادل نگاه دارد.

باید اشاره کنیم که دستگاه چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت با طیف گسترده ای از محصولات ، با ساختار سنگین و دقت مکانیکی بالا ارائه می شود. با طیف وسیعی از چاپگرها برای چاپ استیکر اکوسالونت ، می‌توانید تقاضای رو به رشد چاپ را بدون کاهش سرعت و کیفیت برآورده کنید. ماشین‌های چاپ در فضای باز علاوه بر محصولات بی‌بو که برای کاربردهای داخلی مناسب هستند، کاربرد بی‌نظیری در فضای باز ارائه می‌دهند. این دستگاه ها، با کیفیت بالا با کاربردهای مختلف داخلی و خارجی مانند کاغذ دیواری، تابلوهای پارچه ای، بوم، صفحه نمایش با نور پس زمینه، روکش وسایل نقلیه، بنرهای فضای باز، استیکرها و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارند.

چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت ، چاپی پر جنب و جوش و با کیفیت بالا را برای ماندگاری طولانی تر ارائه می دهد. مزیت استفاده از قیمت چاپ پارچه با دستگاه اکوسالونت را همراه با کاربردی عالی برای شما فراهم می کند. این دستگاه ها ، دارای جوهرها و حالت های رنگی جدید برای بازتولید رنگ دقیق بوده و با افزایش دقت چاپ و برش و غلتک های خودکار جدید هوشمند می تواند تمامی جزئیات رنگ را به برنامه های چاپ شما اضافه نماید. در این باره می توانید اطلاعات بیشتر را از نگاران دریافت نمایید .

اشتراک گذاری

مطالب پیشنهادی

روش چاپ بادکنک
مقالات
مهدی قاسمی

روش چاپ بادکنک

طی چند سال گذشته، چاپ بادکنک یکی از روش های تبلیغاتی محبوب در میان برندها به حساب می آید. روش

ادامه مطلب »
پیمایش به بالا